Att "slå" sina kompishuvuden ihop.

En flicka i tioårsåldern med långt ljust hår i hästsvans och ryggsäck på ryggen satt på samma buss som mig härom-morses. Jag kände igen henne från en annan morgon där det såg ut som om hon höll på att somna, men jag var inte säker på det. Denna morgon var jag dock helt säker på att hon sov. Huvudet gled nedåt i en för nacken antagligen ganska obekväm ställning för att titt som tätt plötsligt ryckas upp igen, för att sedan upprepa proceduren. Det var då det hände. Flickans kompis/syster i samma ålder satte sig tillrätta bredvid henne och placerade sitt huvud så att den sovande flickans huvud fick stöd och slutade nicka så tungt. Hur gulligt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0