Intressesmurfen uppdateras.

  • Jag har klarat mig frisk under mina två veckor praktik med barnen för en gångs skull, men nu snubblar jag på målsnöret och blir förkyld. Typiskt.
  • Jag har rivmärke på låret som jag inte har en aning om var det kommer ifrån.
  • Drömde om att kissa "imorse" eftersom kroppen ville vakna och lätta på trycket. Det var på buss med damkören och toaletten var på utstickande golv som började vid trappans slut, där det normalt inte finns någon buss. Bredvid stod en barnvagn med sovande bebis. Halva golvet på toaletten var ett hål och då kunde jag inte ta stöd med fötterna. Förstod inte konstruktionen och beslutade att smita av, eftersom bussen körde så långsamt. Då tog den fart och körde så jag fick springa, men hann ifatt till slut.
  • Spindeln ligger fortfarande kvar i skålen under sängen. Jag tror den borde vara död nu, men får väl se hur länge det dröjer innan jag tar tag i det hela.
  • Jag tänkte på något mer, men nu har hjärnan lagt sig, så det gör jag också.

Kommentarer
Postat av: Pumlan

Jag tvivlar starkt på att spindeln kommer att vara kvar under skålen, de där rackarna har nämligen en fantastisk förmåga att ta sig mellan de allra minsta springorna... Det är i alla fall min erfarenhet...

2009-10-18 @ 15:59:16
URL: http://pumlans.blogspot.com
Postat av: Annchen

Den var där sist jag kollade, men då levde den fortfarande (tre dagar efter fångsten) så den fick vara kvar ett tag till. Ett ganska inhumant sätt att dö på, jag är inte stolt över det, men jag pallade inte med. Den är alldeles för stor för att komma igenom springor. Isf vore det om den lyfte på skålen för att kunna springa iväg.... Usch!

2009-10-18 @ 17:07:26
URL: http://naktergalning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0