Liten svart dröm och önskelista.

Inatt drömde jag att jag gick i affärer med några tjejkompisar. Laila hittade en liten svart klänning, vilket jag tyckte var lite orättvist, hon har ju redan flera sådana. Det är jag som behöver hitta det! Jag letade väska och tittade runt lite på annat. De andra råkade gå ifrån mig och butiken, som nog var second hand, råkade låsa in mig. Men jag kom ut utan problem och tack vare mobiltelefon hittade vi varandra igen. Fast när jag skulle ringa råkade jag istället svara på inkommande samtal, förvirrande.

När jag vaknade hörde jag av mig till Laila om klänningen som tyckte jag kunde ta den istället. Snart ska jag ner på stan på riktigt, men tänkte leta andra saker än en liten svart den här gången. Byxor, väska och halsduk är mitt mål.

Apropå saker. Mamma vill ha en önskelista från mig och jag har svårt att komma på så mycket i år. Förslag?

Eltandborste, DVD-spelare, kaffepressare eller behändigt som inte tar mycket plats, långärmad bylsig sovtröja, knäckebrödslåda, matlådor som inte läcker, svart och guldigt gardintyg, stora (svarta/guld typ) blomkrukor och jord.

Kommentarer
Postat av: Pumlan

Åh, jag trodde att jag var först med att börja skriva önskelista... På min står det än så länge stora teburkar (ett set med flera), mixerstav, cykelsadelvärmare/-överdrag och inramade foton på familjen. Kanske något som du behöver av detta också? Cykel, förresten... har du någon cykel?

2009-11-01 @ 09:51:29
URL: http://pumlans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0