Kan inte gå igenom folk. Inte ens på tigerjakt.

De struntade i att de blockerade hela dörröppningen på spårvagnen så jag bestämde mig för att strunta i det jag också när jag skulle gå av. Det fanns inte så mycket att välja på, så jag använde min kropp för att forcera dem, gick rakt igenom. Inte hårdhänt, men gled förbi några axlar på vägen. På väg bort hör jag en tjej kommentera detta att jag gick in i henne. Det tragiska är att hon inte alls verkade förstå varför. Göteborgare är verkligen värdelösa på att lämna plats för avstigande. Jag har dock förstått att stockholmare också börjat urarta i frågan. Vart är världen på väg? Tydligen ingenstans där det är meningen att man ska stiga av i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0