Vill du träffa mina dammråttor?

Så ironiskt att antal läsare verkar ha ökat när jag knappt skriver någonting. Gillar inte riktigt förändringarna blogg.se gjort.

Man borde ha städdejter. Träffas hos varandra och städa i grupp, då går det undan! Eller ordna ett utbyte där man städar med en kompis, först den ena lägenheten och sedan den andra. Jag kan till och med nöja mig med en entusiastisk person som sitter i ett hörn och kommer med uppmuntrande hejaramsor. Äh, jag kan nöja mig med att någon bara närvarar. Vad som helst är roligare än att städa själv. Det blir fint, det blir det. Man känner sig duktig, det gör man. Men att komma dit är att korsa många undanflykter på vägen. Jag har lång träning på detta. Kanske städar jag imorgon. Kanske.

Eller också inte.

Jag vill bjuda hem folk, jag vill komma med trevliga förslag som spelkväll och middagar. Så som här ser ut är det för närvarande uteslutet. Imorgon ska jag lämna hemmet ett tag. Sedan ska jag tvätta. En oerhört spännande dag! På lördag står jag eventuellt modell. Jag vill ha sällskap!

Kommentarer
Postat av: Christine

Hmm, städdejt verkar inte så dumt - vi kanske ska testa det?!

2009-09-18 @ 11:39:12
Postat av: Annchen

Du har varit en het kandidat Christine, fast du är mycket bättre än mig på att städa, så det skulle kännas lite orättvist mot dig. Men gärna!

2009-09-18 @ 12:33:04
URL: http://naktergalning.blogg.se/
Postat av: Fabian

jag och en god vän till mig telefonstädar ibland. Det är bra grejer

2010-01-07 @ 00:32:10
URL: http://fabianlund.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0