Dagens outfit: Skinkost.

Jag misstänker starkt att jag har skinkost i håret. Det är säkert nyttigt, vi kan väl börja en ny trend? Förutom denna utsmyckning är jag klädd i svart t-shirt. Jag har ännu inte kommit till den biten när jag stoppar in mina ben i något slags tyg. Om jag inte gör det snart så kommer jag inte få reda på vad Posten har åt mig idag heller. Det är mycket saker jag borde göra, städa, flytta möbler och plugga, men det förstår inte min hjärna. Den är inställd på skinkost, det är skinkost både på insidan och utsidan. För en vecka sedan eller två introducerades jag till denna underbara uppfinning, med viss skepticism. Nu är jag inne på min andra tub. Mums.

Den här bebisen har förstått vad det är som gäller, även om det här handlar om räkost.

That's the way, aha, aha, I like skinkost, aha, aha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0