Inatt har jag fått knullrufs.

Inatt satt jag på en buss mellan två främmande killar som började pilla mig i håret. Vågade inte säga något eller titta på dem för jag var rädd att de skulle sluta då. Sen stod en kompis på hållplatsen och sa hej då till sin bror, ungefär samma scen som var på jobbet när hon lämnade nycklar till honom häromdagen. Hon var på bussen, men såg inte hårpillet och vi gick av. Sen gick jag och letade efter killarna i Frölunda när jag gått av bussen, jag ville ju få mer hårpill.

När jag ser mig själv i spegeln nu så ser det ut som om det var mer än en dröm, med tanke på rufset som inträtt. Jag älskar hårpill, det är något av det bästa som finns tror jag, särskilt när det görs på rätt sätt. Man ska lyfta på håret och ge det luft, och det är framförallt viktigt i kanterna och i nacken. Min hårpillar-grej jag köpte på Universeum finns även på Teknikmagasinet en liknande variant. Där heter den Orgasmotron. Med tanke på hur skönt det är och vilket knullrufs man får efteråt så är det väldigt passande. Ett betyg på båten om den var just att den var som en orgasm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0