Gott nytt år!

Förra året försökte jag bojkotta nyårsfirandet helt, men fick sällskap och hade väldigt trevligt. I år funderade jag på att göra ett nytt försök, men tackade till slut ja till en festinbjudan. Kikade igår och det är 95 personer anmälda till den här festen! Jag säger emot mig själv, men å andra sidan kan jag ju alltid göra ett nytt försök nästa år med bojkottandet. Wish me luck! I år är det en fest med många korister och antagligen spexare också. Knytkalas gör att jag precis inhandlat massa frukt för att ta med fruktsallad till efterrätt eftersom jag är född sent på året. Förrätten fixar de som är födda tidigt och ni kanske kan lista ut resten. Det är trevliga människor och jag hoppas att jag får trevligt. Frågetecken i frågan är vad det blir för slags musik. Liveband och DJ kan betyda lite vad som helst, men jag håller tummarna. Och sen ska man lyckas komma hem också, men jag håller tummarna för att det går bra. Nyårsdagen firar jag med att jobba, men inte förrän 17.30 så det ska nog gå bra.

Vad ska ni göra för att fira det nya året? Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Christine

Hej min vän!

Jag hade också ett väldigt trevligt nyår förra året (eller det här beroende på hur man ser på saken..)!! Tycker nog ändå att vi bojkottade lite grann i alla fall.

I år ska jag fira med en av mina fladdermöss och några av hennes vänner. Ska nog bli roligt! Ansvarar bara för nattamaten (fyllematen) så jag känner mig inte så orolig, det mesta brukar falla på läpp då :)

GOTT NYTT ÅR

2008-12-30 @ 17:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0