Sjuk i soffan.

Det känns som om det är många i vårt avlånga land som är sjuka just nu. Jag är numera en av dem. Dagisbacillerna hann ikapp mig till slut, inte så konstigt kanske med tanke på att hälften av barnen blev sjuka t.ex. Försökte intala mig själv att det inte var så farligt och kanske redan var på bättringsvägen, men med förmodad feber, värk i hela kroppen och en hejdundrande förkylning eller vad det kan vara... så kan jag nog ge upp de tankarna nu. Likaså planerna på att åka till A imorgon och titta på schlagern.

En update på soffan: Igår hade jag ingen soffa, sen hade jag två och nu har jag en. Ringde imorse och berättade att jag hade fått en soffa för mycket ifall de ville ha tillbaka den. De hade verkligen ingen koll alls. Inte ens med namn, adress och kvittonummer kunde de hitta bokningen på leveransen. Nu är den upphämtad igen. Jag blev erbjuden lunchkuponger som tack för besväret. Det känns som ett hån. Visst klarar jag mig utan och visst är de inte skyldiga att ge mig något, men jag tycker det vore schysst när jag är såpass ärlig. Tycker de kunde ge mig en extra klädsel. Soffan utgår ändå 1 april och jag vet att det finns fler klädslar än soffor så de lär ändå bli över och reas ut. Besviken på IKEA faktiskt.

Ska nu försöka förflytta mig från soffan till sängen och sova bort så många baciller som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Ekorren

sofft

2008-03-08 @ 21:20:33
URL: http://www.ekorren.de/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0