Våffeldag med glass.

image104

Stoppade precis i mig lite våfflor, det är ju ändå våffeldagen idag. Gôtt är det!

Är inte så bra på att äta glass i vanliga fall, och vet inte om jag har testat våfflor och glass ihop tidigare. Idag fick jag dock för mig att testa. Jag gillar den här krämiga glassen. Det är gott om sylt och glassen är inte för vaniljig. Det känns som en kvalitetsglass och jag tycker om att det inte är för stort paket, då blir den kvar i frysen så länge och tar plats med tanke på att jag inte äter glass så mycket. Det är något nostalgiskt med den här formen också, fast jag minns att jag tyckte det var för lite sylt på den tiden.

Jag kan rekommendera både våfflor samt GB Gräddglass med jordgubbssylt. Mums!
Se till att ni äter lite våfflor idag! Kanske med glass till? Det är gott!

image105

Kommentarer
Postat av: jessica

ÅÅÅÅ va gott!!! Nu vart jag sugen på våfflor, funkar d till frukost?
kram Goddess_Blondiie

2008-03-26 @ 09:07:59
URL: http://blondiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0