Man ur huse.

Jag vet inte om jag ska ta Patriks besked som en bra eller dålig nyhet.

Det verkade som att bara duschen skulle bli oanvändbar under tiden vattenskadan åtgärdades, men att det skulle ta några veckor. Nu har jag fått höra att jag blir av med hela badrummet, men å andra sidan blir det bara i två dagar. I värsta fall kunde de ställa dit toaletten så jag får spola med en hink, men jag tänker mig att det är bäst att försöka bo hos någon annan dessa dagar. Problemet är väl att jag är så fullbokad så det inte känns som att det är några dagar alls som passar, jag skulle nämligen få boka dessa dagar utefter när det passar mig. Det är synd att de inte jobbar på helgerna. Kommer nog satsa på någon gång under måndag till torsdag vecka 38, om två veckor.

Så, vem vill ha mig?

Kommentarer
Postat av: Ekorren

Alingsås för långt bort kanske om du är upptagen ?

2008-09-04 @ 19:53:12
URL: http://www.ekorren.de/blogg
Postat av: Anna / Annchen

Jo det är ju lite långt, men tack ändå. Om du inte vill skjutsa mig fram och tillbaka också ;-) Det löser sig, jag vet antagligen redan var jag kommer bo då. Jag tror det finns toalett i tvättstugan (av någon konstig anledning) så i värsta fall löser det sig nog ändå.

2008-09-05 @ 01:51:01
URL: http://naktergalning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0