Kvartettsång: Bara plugg och Sexig bak.

Igår var det julkalas med kören med massa sköna gyckel. Temat på festen var After Shave (30-års jubileum i år) och temat på kvartettsångartävlingen var Baktakt. Jag var med i fyra framträdanden under kvällen och vann kvartettsångartävlingen, som ett av tre deltagande bidrag. Jag tänkte dela med mig av detta, trots att ljudet är i övningsformat.

Bara Plugg:



Sexig bak (Lollipop):



Här är texten vi skrev till:

Sexig bak, sexig bak, hon har en tangarumpa.
Sexig bak, sexig bak, han har en hockeyrumpa.
Sexig bak, sexig bak, vill inte alla ha en sexig bak?! Ba dum dum dum.

Sexig bak, sexig bak, tänk den som kunde ha en
sexig bak, sexig bak, det är ju det jag vill ha.
Sexig bak, sexig bak, nu ska jag göttamig ha sexig bak! Ba dum dum dum.

Jag är deprimerad, för en sak, är väldigt missnöjd med min JÄTTEBAK. (Forte, titta skeptiskt på solistrumpa).
(Åh) Den har hängt efter mig i alla år, det är dags ett lyft den får.

Ville ha sexig bak, sexig bak, nu har jag fixat stjärten.
Tajtat till som jag vill, inte ens plats för fjärten.
Det gick fort, och som smort, den blev klar på stuberten - minibak!

Nu går jag... runt och svassar med min nya stuss, men får ändå ingen pu-uss.
Jag trodde att min rumpa blev en fröjd, men hångellös - jag är ej nöjd (rit, höjning).
Åh... (desperat) läkaren, läkaren, min häck blev inte läcker,
ta din sug och din kniv, den ska bli mera smäcker.
Inte nog, det vi tog, tycker det inte räcker - ta bort mer! Ba dum dum dum.

Doktorn protesterade, han sa nej, (nej, nej) den är perfekt, den passar dig. (najs!)
Och som du vet så har jag sett dig näck, jag vill klämma på din häck!
Ja han sa (kort paus, sedan baktakt) Sexig bak, sexig bak, du är en sexig stumpa.
Det som du ser här i byxan är ingen strumpa.
Om vi går hem till mig kan vi i sängen gumpa - klart du vill! (Ängslig reaktion, kort paus) Ba dum dum dum.

Läskig typ, läskig typ, vill bara åt min rumpa.
Men en chans, till en dans, den vill jag den vill jag inte sumpa.
Han är snygg, jag är stygg: använda - sedan dumpa. Feeling grand, a one night stand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0