Någon som vill åka till Stockholm gratis/billigt 15 juli?

Först åker jag från Göteborg till Stockholm. Sen för att komma hem igen tänkte jag tydligen åka från Göteborg till Stockholm en gång till. Värdelöst. Tur att moster märkte det nu, innan biljetterna blvit alltför dyra, men gissa om det stör mig!

Tydligen glömde jag bort att man måste byta färdriktning för att komma tillbaka igen och att det inte är så lätt att åka från Göteborg när man är i Stockholm. Nu har jag köpt nya biljetter, och får sällskap av min kusin. Det var därför det uptäcktes nu, för att min moster försökte hitta rätt resa. Tur i oturen antar jag. Tröstar mig med att vi ska åka förstaklass nu istället, för att det var billigare.

Nu har jag en biljett över, om någon vill åka till Stockholm? Studentbiljett onsdag 15 juli kl 18.42-21.50 Göteborg-Stockholm. Den kostade mig 95 kronor och bortskänkes utan kostnad eller mot valfri kollekt till fattig student. Som Prio-medlem måste jag bara ringa deras kundservice för att få bort mitt namn som står på. Hör av dig om du är intresserad av en tur till vår trevliga huvudstad och vill tjäna några kronor - och är student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0