Jag är en stark superhjälte.

Jag märkte att jag tydligen var väldigt stark när de konstiga armarna (tentaklerna) attackerade mig bakifrån. Tog ett tag om händerna och klämde åt tills monstret (utomjording?) dog. Jag blev antagen till en hemlig organisation med superhjältar. Jag fick packa min väska och konstaterade att jag i framtiden skulle ha en liggande beredd för dessa utryckningar. Vi transporterades genom ett hål och kom till Frankrike, på en toalett på en fest som precis skulle börja. Vi åkte en i taget och satte oss sedan till bords med de andra när vi hade kommit fram. Bredvid mig satt en rödhårig dansk som förklarade att de alla var från olika länder.

Sedan vaknade jag, så jag vet inte vad det var för uppdrag vi var ute på, men det är klart att vi klarade av det. Så är det ju alltid i film för de goda, och det känns ganska uppenbart att jag har tittat på en del film i mina dagar. Varför den här drömmen kom just i natt är däremot inte lika uppenbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0