Sprid kärlek istället för hat.

Metro skriver så som jag försökt tänka efter valet. Att Sverigedemokraterna fick så många väljare förvånade mig rejält. Jag vill ändå försöka tänka positivt. Invandringen behöver diskuteras för att det ska finnas bra lösningar. De stora partierna har svårt att våga ta i frågan, även om vissa anser att det räcker med att prata om burka eftersom han inte förstår folkets respons. Metro skriver att vi väl kan försöka förstå dem som röstade på SD. Det är så jag försöker leva, genom empati. Låt oss göra det bästa av situationen. Ge inte SD en offerroll. Satsa på att minska segregeringen istället. Eller som Damon Rasti uppmanar till: ha sex med en invandrare i helgen för att stödja dem. Metro: http://www.metro.se/2010/09/22/69345/kan-vi-inte-forsoka-forsta-sdvaljarna/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0