Varför ska alltid hjälten vinna?

Ja men varför inte lite fantasy, tänkte jag och köpte en box med tre filmer för 99kr. Nu inser jag att en är på ryska och hjälten har en fladdermus som husdjur på axeln och en hjälplös kvinna med sig som låter hela tiden. En annan är från 1982 och verkar då automatiskt lite B. Den tredje vet jag inte heller riktigt. Jag ger dem väl en chans och börjar med Wolfhound. Hade jag bara förstått ryska så slapp jag titta på undertexterna hela tiden. Dåliga filmer kan bli bra i sällskap. Jag kommenterar för mig själv. När Wolfhound ska slåss binder han först upp sitt långa hår. En riktig karlakarl som ska hämnas sin familjs död och hjälper folk i nöd hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0