Jag bodde hos Hitler.

Jag var på semester med min familj och upptäckte att vi ärvt huset vi var i. Hitler hade bott där. Det var fullt av föremål som vi funderade på att ta med oss. Vi bodde där ett tag. Där hängde fina kläder också, flera i samma storlek men även olika storlekar. De flesta i storlek 4 men en del upp till 7. Några tjejer från kören var också där och provade kläder, bland annat en lång, lila klänning. Det fanns plastbitar som skulle sättas ihop i små hus i något slags spel. I en korridor hängde en tredelad tavla som var vävda mattor. Konstverket hette Circus och var vävt av cirkusbröderna Bonnet eller vad de heter. Herrarna största möjliga tyssssstnad. Vi levde livets glada dagar såpass att pengarna började till slut så vi nog behövde sälja de tavlorna. Det fanns godis från Hitler också som vi kunde sälja, men ändå smakade vi. På slutet gick vi runt och funderade på vad vi ville ta med oss, för att sedan sälja huset. Ganska mycket färgrika detaljer. Hitler, godis, kläder och en lila klänning har jag nyligen tänkt på så det var väl därför det dök upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0