Det nya året närmar sig.

Bryr mig inte så mycket om nyår i år, i alla fall inte än. I vanliga fall brukar jag försöka få ihop planer långt i förväg, som alltid misslyckas och så vet man inte förrän i sista stund vad man ska göra. Ungefär som midsommar var. I år har jag ännu inte ens bestämt mig för var jag ska fira nyår. Ska skaffa biljett tillbaka till Göteborg snart, blir nog nyår här. Om det blir till att sitta hemma själv så tror jag inte det gör så mycket. Jag behöver inte festa. Det blir nog ett nytt år även om jag inte hjälper det på traven.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag känner hur huden börjar knottra sig bara jag hör ordet nyår. Min värsta hathelg. Vet inte riktigt varför, kanske något förträngt nyårstrauma, men jag blir bara på dåligt humör av nyår. Jag försöker vara bortrest då, får se hur det blir i år. Annars får jag väl sitta under en filt med proppade öron och lyssna till Johnnu Logan: What´s another year?

2007-12-17 @ 16:01:54
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Annchen

Sätt dig du och krama om sambon lite. Du har ju snygga öronproppar iaf :) Man behöver inte göra mer än man vill. Om andra tycker man är konstig som inte vill fira så är det deras problem. Fast det kan hända att jag råkar fira i år ändå, får se. Kanske är det pga smällandet du försätts i otrevnadskänslor?

2007-12-17 @ 16:17:38
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0