Dröm 28 februari 2005

Jag drömde att det blev en stor trend med plastikoperationer. Det var en medveten plan, för det var något slags utomjordingsaktigt som kunde sprida sig och ta över personer genom att ta kontakt med en skadad del av kroppen. En person (eventuellt jag), som var en av få som fortfarande var osmittad, var med ledaren och lurade den att ta av sig huvudet, så slängde den personen sitt friska huvud på stället där ledarens huvud hade suttit så han blev smittad av det andra. Där kom mamma och väckte mig dock så jag vet inte riktigt om jag hann rädda världen ordentligt...

En undermedveten protest mot plastikkirurgi kanske?

Kommentarer
Postat av: Ekorren

Ring hollywood....du har juh en het manus idé

2007-12-02 @ 23:24:08
URL: http://www.ekorren.de
Postat av: Annchen

Eller så har jag kanske tittat för mkt på film själv redan... i liknande stilar. Dessutom har jag inte tid, jag håller på å flyttar!! >_

2007-12-02 @ 23:26:54
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0