Hjärtan om mig.

Försökte rensa lite bland sakerna hos mor och far under julen. Hittade dessa. En planeringsdag när jag jobbade på dagis och vi skulle skriva positiva saker om varandra, och sen fick orden om oss själva. Jag jobbade där ett år, men tror att den här dagen var på hösten när jag inte hade jobbat där så länge. Jag fick fem stycken "lugn". Det säger nog en del. Tycker annars att det var bra. Man är inte så bra på att ge andra (eller sig själv) komplimanger, så ibland kan det behövas lite påtryckningar. Bra för självförtroendet också.

image79
Lugn (5st), läraktig, vetgirig, tänker på alla, trevlig, snäll, hjälpsam, varm/glad.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Fina hjärtevarma ord. Dom omdömena kan du väl inte vara annat än nöjd med. Tänk om man fått röda hjärtan där det stod ond, iskall, puckad och egoistisk...inget man hade sparat förmodligen. God fortsättning!

2008-01-08 @ 18:01:07
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Annchen

Det var just positiva saker man skulle skriva ner iofs :) Som sagt, tyckte det var jättebra, man är inte så bortskämd med komplimanger i vanliga fall, varken att ge eller ta. Den eviga frågan - hur gör man? Tack känns så futtigt ibland, och av vissa kan man till och med få "skäll" om man tackar "jag säger ju bara som det är!". Övning ger färdighet antar jag :)

2008-01-14 @ 22:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0