Liten eller mellan?

Vad väljer du, liten eller mellan? Vad är en mellan när stor inte ens finns som alternativ? Det verkar mystiskt. Det jag pratar om för tillfället är visningsbild på MSN.

För övrigt har jag precis upptäckt det sköna i att bo nära affären. Det gjorde jag innan också, men nu klädde jag på mig, gick ner, plockade på mig lite saker i affären, betalade, packade ner, gick upp igen, klädde av mig, stoppade in i kylen, drack ett glas cider och landade i sängen igen, på ungefär tio minuter som mest tror jag. Tyvärr var det ändå tillräckligt med tid för att köpa saker man inte borde köpa.

21 januari är det introduktion på utbildningen. Får försöka jobba lite extra till dess. Tog en tid imorgon. När och hur berättar man för chefen? Jag har inte många fasta tider och det är bara kvällar så det kanske går ändå, men han behöver ju ändå veta. Även fast han hade Lederhosen på personalfesten (som alla andra i ledningen). När ska jag förstå att jag bestämt mig och börja planera på riktigt? Hur gör man?

Nu försöker jag undvika att packa upp igen! Jo, lite busig är jag allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0