Mellan-vacuum.

Har en svårbeskrivlig känsla av ett slags mellan-vacuum. Nu är konserter och lucia över. Flyttens klimax är också förbi, bara packande kvar, inte särskilt upphetsande. Livet har återigen lugnat ner sig och det är inte lika stor brist på tid. Det borde vara skönt, men just nu är känslan mer lik antiklimax och väntan på vad som kommer härnäst. Vill inte att det ska ta slut. Vi gick ut och åt efter konserten idag och jag ville följa med de kvarvarande flickorna som gick på spelning efter det, men kroppen pallade inte med. Inte ens julstjärnan jag satte upp igår som lyser så fint med sitt röda sken ger mig själslig frid. Jag har ändå saker att göra, Liseberg imorgon, kör på måndag, jullunchsgig och jobb på tisdag och på onsdag åker jag till Stockholm över jul. Behöver dessutom packa upp det sista, så jag kan packa ner igen till Stockholm. Jag borde inte ha något att beklaga mig över. Det känns nog bättre efter lite sömn.

image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0