Three is the magic number.

Hm. Vad var det som hände nu?

       - Hur är det med dig då? Du låter lite trött. Var det lussevaka igår eller?
       - Det var luciatåg med kören imorse.
       - Var du Lucia?
       - Nä.
       - Så du sjunger i kör?
       - Ja, precis.
       - Du ska inte söka till Idol då?
       - Nä.
       - Jag gillar din röst.
       - Jag har ju varit sjuk och hes varenda gång jag pratat med dig.
       - Men det är ju sensuellt med lite hes röst.
       - Hostningarna är inte så fina.
       - Jag skulle rösta på dig i alla fall.
       - Tack, men det blir inget Idol för mig.


Det var killen från 3 som jag pratat med några gånger tidigare, han har fått mig att byta mobiloperatör. Verkade vara bra priser, så det blir nog bra. Men... flörtade han precis med mig? Hm. Han har ju redan fått mig som kund. Det känns inte helt naturligt att småprata med en telefonförsäljare, även om han verkar trevlig.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ja, han flörtade med dig. Och inte lite heller...
Konstigt nog hade jag en liknande upplevelse idag, en kille från telenor ringde och frågade hur jag trivdes med min nya telefon - och livet i allmänhet (kändes det som). Han ville aldrig lägga på och bara fortätta och fråga...jaha, då är allt bra då? Jag tror inte han flörtade, utan var nog mer allmänt uttråkad och försökte få tiden att gå till lunch.

2007-12-13 @ 15:56:04
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Annchen

Det kanske är nån ny grej. Han ville se hur det gick med allt. Kanske tur också, inte tittat på alla papper jag fått. Nevertheless... fascinerande. Har hört om folk som fått stalkers genom sånt här, men tror och hoppas att det inte är så vanligt.

2007-12-13 @ 16:12:06
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0