Flyttdatum och planlösning.

        - Det är så skönt att det är en vettig människa som ska flytta in.

Det är väl ett rätt bra betyg ändå? Även om hon inte känner mig. Pratade med tjejen som bor i lägenheten jag ska flytta till idag. Det känns skönt att hon verkar vara en vettig människa hon också. Hon undrade om jag ville att hon skulle ta bort kakeldekoren (recept) i köket och jag undrade om det var möjligt att flytta in tidigare än måndagen den tredje. Recepten får sitta kvar och flyttdatumet består, det är fortfarande den tredje som gäller. Hon har som tur är hittat en ny lägenhet, femtio meter från den här, men får inte flytta in förrän 1 januari. Det blir till att flytta hem till föräldrarna under tiden för henne. Om det inte går att matcha datumet exakt så tar jag hellre dubbelhyra än att tvingas flytta fram och tillbaka. Har några som hjälper till den tredje, inklusive chaufför. Det känns bra.

Tog första steget idag och hämtade kartonger att packa i från källaren. Nu är det bara att sätta igång. Jag har fått planlösning till lägenheten också. Vad tycks? Min blivande lilla etta på trettiosju kvadrat. Jag hoppas att jag kommer trivas. :-)

image48

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det ser ju jättebra ut - härligt med balkong också. Där ska väl inte vara några problem för en vettig människa att trivas.

2007-11-19 @ 16:52:24
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Annchen

Frågan är om hon har uppfattat mig korrekt dock. Är jag vettig? Det vete tusan... det går nog i vågor :) Allting är relativt :) Balkongen är tydligen duvornas favoritplats, men vi får se vad vi kan göra åt det. Bjuda på fest kanske? :)

2007-11-20 @ 02:02:00
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0