Från Lucia till ballonger.

Relaterade videofilmer på YouTube kan föra en väldigt långt från där man startade. Det kan vara intressant att klicka sig runt. Allt som oftast slutar det på något sätt nästan alltid med porr, oavsett hur man klickar, varför är det så?

På något sätt gick jag från Lucia till ballonger idag. Hittade en härlig video på en "balloon bowl" där en kille åker skateboard genom 8000 ballonger. Det ser riktigt häftigt ut! Men när jag klickade vidare så förstod jag att det finns en fetish för folk som smäller ballonger. Världen känns lite konstig ibland. Det finns visst folk som tänder på vad som helst.


Kommentarer
Postat av: S

Wohoo, härlig grej.



Undra om man inte skulle testa själv någon gång. Rejält projekt att blåsa upp alla ballongerna bara och är man lat så är man.

2010-06-10 @ 21:31:22
Postat av: Annchen

Jag antar att de hade en maskin till hjälp för att blåsa upp alla de där ballongerna, men det är ju ett stort projekt i vilket fall som helst :) Är nog en härlig känsla för killen som skejtar i den mängden.

2010-06-21 @ 10:48:09
URL: http://naktergalning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0