Jag är en dansande säl.

För att tipsa även andra än Charlotte så klistrar jag in lite dans-länkar här också. Den dansande fågeln från igår fick igång danssuget och för att fortsätta kan man förslagsvis titta på den här mannen som visar upp dansens utveckling, det är bara att välja en favoritgenre och börja vifta på rumpan. Har man svårt att sluta kanske en annan dansande rumpa kan hjälpa till med att avskräcka lite.

Jag nämnde inbillningsfrisk och det var uppenbarligen vad jag var, så idag stannar jag hemma och hoppas på ett mirakulöst tillfrisknande till imorgon då det är sjungning och inflyttnings/utflyttnings-fest. Kanske lite dans på det också? Har inga problem med att ta de låga tonerna iaf, men lite mindre heshet och lite mindre avbrott för skallande hostningar skulle definitivt göra sången mer skön. Barndomens falska krupp har hängt kvar länge känns det som, låter fortfarande som en skallande säl för det mesta när jag hostar, även om det var värre förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0