Blahablaha.

Två långa dagar bakom mig, fullt upp från morgon till kväll. Imorgon är det konsert, det är en del att göra i helgen ändå. Som vanligt nuförtiden känner jag mig väldigt uppbokad. Men balen närmar sig! Att det är konsert imorgon har jag inte riktigt förstått än, men att det är bal om en vecka börja sjunka in nu. Klänningen är köpt, idag införskaffades även skor, så jag ska vid första bästa tillfälle tillbaka till affären för att prova klänningen för hur mycket de ska sy upp den. Idag var vi och tittade på lokalerna och pratade med en trevlig karl därifrån. Det är inte varje dag man planerar en bal. Den ser jag fram emot.

Har börjat sprida ut små höger i lägenheten igen, jag som hade tänkt hålla efter med städningen bättre nu. Om 1½ vecka har vi nog stämrep hemma hos mig, så om inte tidigare måste jag städa tills dess igen ändå.

Jag känner att jag bara skriver massa tråkiga saker just nu, så jag avslutar. Försöker kompensera lite med en bild från arkivet. Nästa gång kan jag skriva lite om miljömyter som vi hade föreläsning om idag, som man blev förvirrad av.

image131
Solnedgång i Stockholm, hösten 2006.

Kommentarer
Postat av: J

Schnigg bild =) Det luktar kiss i min hiss också. Det var droppen! Jag Ska härifrån kosta vad det kosta vill.. eller.. så mkt jag har råd med

Va e ett stämrep btw? Typ som kafferep fast ni dricker stäm istället för kaffe? Prussiluskan vänder sig i graven... =/

2008-04-26 @ 03:29:03
URL: http://kreftans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0