Prinsesslakan.

Prinsessan på ärten kände av att hon sov på en ärta genom flera madrasser.
Själv har jag fått skavsår av ett lakan. Vad gör det mig?

Ibland känner jag mig lite löjligt känslig. Det brukar till exempel synas ganska tydligt på mig när jag har hånglat med en skäggig haka. Även om den rakades för bara några timmar sedan. Efteråt blir jag rosa och tappar hakan. Eller åtminstonde delar av den. Om det får fortgå ett tag verkar jag dock vänja mig. Till en viss gräns.

Är det bara jag som får hångelhaka?

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag träffade en kille som rakade bröstet...måste killar ha så hård stubb? Och hakan var röd även den.

2008-04-07 @ 12:56:51
URL: http://www.ekorren.de/therese
Postat av: Annchen

Ju längre det får växa desto mindre sticks det säger dom, och jag börjar bli mer benägen att hålla med, men lent och hårlöst är ändå att föredra, för skägg sticks på ett annat sätt än stubb. Ska man se det på det sättet så är det synd att det är just stubbiga killar man vill ha och inte lena flickor. Stubben sitter iaf inte på hakan på oss...

2008-04-07 @ 16:04:22
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0