Ta inte mina kläder, jag är kissnödig!

Det känns lite som om jag har vissa drömperioder där jag drömmer mer, eller i alla fall minns mer av det jag drömmer. Här kommer därför en dröm till.

Hade åkt bil långt med mamma, eventuellt i en cabriolet. Vi kom hem innan mina bröder som hade tagit studenten, så det ståd många utanför huset och väntade. Vi var båda väldigt kissnödiga och nästan tävlade om vem som var mest kissnödig och fick gå på toaletten först. Mamma vann såklart men jag smet ändå ifrån innan henne på toaletten, hon skulle prata med lite folk först på vägen så hon fick skylla sig själv.

En städerska ville ta mina kläder för att tvätta, inklusive trosorna jag hade på mig. Jag drog i ett annat par hon redan tagit ända ut i korridoren och hon drog i de jag hade på mig. Försökte skyla mig också. Tror inte det var samtidigt som studenten, utan ett annat tillfälle. Jag var inte alls kissnödig när jag vaknade och jag sov i pyjamas, så behövde inte känna mig naken.

Vissa drömmar förstår man varför man har, men det känns som om det var länge sedan jag tänkte på student och på hur min mor ofta kommer hem och springer på toaletten direkt för hon aldrig kommer ihåg att gå på jobbet. Trots att hon jobbar med barn. Det borde väl sitta i ryggmärgen då kan man tro, men om man ständigt påminner andra om saker kanske man glömmer det själv?

Kommentarer
Postat av: openarne

Hej!

Jag känner igen mig i att vara så kissnödig.Jag brukar också hålla mig väldigt länge.Undrar om blåsan kan spricka,ibland har jag hållit mig så länge att jag nästan inte kan kissa.Har du stor blåsa ,kan du hålla länge?Hur tyckte du att skoltoletterna var?Jag tyckte att de var ganska ok.

Jag brukar också ha konstiga drömmar,det kan vara drömmar som käns overkliga.Ibland så brukar jag drömma att jag faller från en klippa och vaknar precis när jag ska slå i marken.Men det är mycket av vårat undermedvetna som spökar.



Skriv en rad!



Kram Arne!



[email protected]

2008-07-08 @ 20:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0