Nödvändigheter.

Det finns folk som jobbar dubbelt eller till och med har ännu fler jobb än två samtidigt och jag tänker nog framförallt på USA. Hur orkar de? Idag vaknade jag kl6, praktik på dagis 8-16 och sen ICA 17.30-22 där tiden däremellan gick åt till transport. Igår sov jag 6h, natten innan det 3h, inatt blir det 6h igen. Jag har inte tid att sova eller skaffa tillräcklig sinnesnärvaro att köpa toapapper. Hur klarar man flera jobb samtidigt? Jag tror jag är ledig imorgon kväll, då är sömn och toapapper prioritet.

Kommentarer
Postat av: Erica

Tror inte att de som har fler än ett jobb ofta har heltid på något av sina jobb. Din crazy-dag verkar ju har börjat med heltids-praktik och då är det inte konstigt att det är jobbigt att jobba mer. Fast det finns säkert några som jobbar så att det blir ganska många timmar per dygn.

2009-01-19 @ 00:06:01
URL: http://sjusortersdrommar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0