Kondomreklam.

Ganska intressant egentligen, hur olika betydelse saker och ting får beroende på i vilket sammanhang de finns...
  • AHLGRENS BILAR kondomer: Det finns bara ett sätt att stoppa dem! I munnen!
  • ARIEL kondomer: Inte bara rent utan ULTRA rent! 
  • CARLSHAMNS kondomer: Gott, gott i gott gott! 
  • DAIM kondomer: You'll never forget your first. 
  • DELIKATESS YOGGI kondomer: Nya smarriga smaker i ny fin förpackning! 
  • FELIX kondomer: Gör det goda godare! 
  • FROSTIES kondomer: De väcker tigern i dig! 
  • GB-GLASS kondomer: Jag och min Magnum! 
  • GEVALIA kondomer: När du får oväntat besök! 
  • GINSANA kondomer: Orka mer! 
  • KENO kondomer: Jag har lovat min fruga en rese! 
  • KINDER ÄGG kondomer: En sak med godis, en hemlighet och en leksak på samma gång! 
  • LIBERO kondomer: Det känns tryggt! 
  • L'OREAL kondomer: För det är jag värd! 
  • LÄTTA kondomer: Om du bestämt dig! 
  • MALACO kondomer: Gott som gör dig glad! 
  • MALACO kondomer: Surt, salt och sött i samma påse!
  • MARABOU kondomer: Mmmm.... 
  • McDONALDS kondomer: Livet har sina goda stunder! 
  • NOKIA kondomer: Connecting people! 
  • ODDSET kondomer: Ja, där satt den! 
  • OLW kondomer: För att du älskar det goda!
  • ORGANICS kondomer: Från rot till topp! 
  • PEDIGREE PAL kondomer: Rekommenderas av ledande uppfödare! 
  • SAAB kondomer: Av personliga skäl! 
  • SCAN kondomer: Svenskt kött från svenska bönder! 
  • STATOIL kondomer: Det du behöver när du behöver det! 
  • VICKS kondomer: Extra starka, extra friska!

Hittat några gamla sparade roliga saker som jag kommer dela med mig av här. Valfritt att läsa eller inte. Fast, är ni här nere och läser nu är det kanske för sent att säga det för den här gången...

Kommentarer
Postat av: emma

http://enlitentax.blogg.se/1203790874_utlottning_av_filmer.html var gärna med

2008-02-24 @ 23:06:29
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Postat av: Josephine

sånahär listor är helt enkelt så superhärliga:)

2008-02-24 @ 23:09:05
URL: http://mumintroll84.blogg.se
Postat av: Charlotte

Kul! Vad har du mer rotat fram ur gömmorna tro?

2008-02-26 @ 16:34:52
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Anonym

TUBORGS kondomer: Hver gang!

2008-04-28 @ 15:32:00
Postat av: Annchen

Åh. Jag är liksom inte så bevandrad i dansk reklam. Men jag får fantisera. Och då blev det ju lite roligt. Tihi.

2008-04-28 @ 23:12:56
URL: http://naktergalning.blogg.se
Postat av: Annchen

NIKE Kondomer - Just do it.
PRINGLES Kondomer - Once you pop, you can't stop.
ENERGIZER Kondomer - It keeps going and going and going...
KFC Kondomer - Finger lickin' good
Chevy Truck Kondomer - Like a rock

2008-05-04 @ 16:18:00
URL: http://naktergalning.blogg.se
Postat av: Annchen

OLW kondomer: Nu är det fredagsmys, hoppas inte föräldrarna stör

FELIX kondomer: En del av den viktigaste stunden sedan 1939

FELIX kondomer: Var dag

RAMLÖSA kondomer: Vi låter naturen göra jobbet

SYNOPTIK kondomer: Mest utseende för pengarna

VOLKSWAGEN kondomer: Bara du sätter gränserna

MARABOU kondomer: Smaken man aldrig glömmer

ESSO kondomer: En tiger i tanken

BRONZOL kondomer: Hälsa för halsen

LÄKEROL kondomer: Makes people talk

ELGIGANTEN kondomer: Cykel på köpet

SPENDRUPS kondomer: Jag får slumpen!

LOTTO kondomer: Du har ju hela helgen på dig!

TRISS kondomer: Plötsligt händer det

KAPPAHL kondomer: We are family

IPREN kondomer: Jag har antiinflammatoriska egenskaper

TRISS kondomer: När du behöver lite extra spänning i tillvaron (Skulle iofs inte välja kondom med sådan slogan)

PHILADELPHIA kondomer: Himmelskt frisk PEPSODENT kondomer: Smile if there's anything you want

VERUM kondomer: Är magen lugn är livet lugnt

CANON kondomer: Det här är mitt jättestora visitkort. I framtiden.

GORE TEX kondomer: Guaranteed to keep you dry

GILETTE kondomer: The best a man can get

ALWAYS kondomer: För en bekvämare införing!

BLÅ BAND kondomer: Smaskens till sista slicken.

EDET kondomer: Tål tuffa tag i köket.

VATTENFALL kondomer: Två hål i väggen.

VIKING LINE kondomer: Välkommen ombord

2011-08-28 @ 00:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0