Att falla för grupptrycket för 18 857 kronor.

Ok. Jag är en svag människa.
Men alla andra gör det ju!

Alltså vet jag nu vad min blogg är värd.
"Din blogg är värderad till: 18 857 kr"

Jag undrar hur de räknar.
Och vem som skulle vilja köpa.

Man kanske skulle testa barndomens säljknep.
"Vem vill ha? Kom å köp!"

Det finns dock en nackdel med det.
Jag vill inte att min mamma ska läsa min blogg.
Och om inte hon köper den av medlidande
så vet jag inte vem som skulle vilja ha den.

Jag får nog behålla den ett tag till.
Det gör inget, vi trivs ganska bra ihop.

Kommentarer
Postat av: Mala

min blogg är värd 2227 kr..

2008-06-07 @ 21:12:24
URL: http://momalola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0