Ska vi leka forskare på Antarktis?

Jag har inte stängt fliken sen Cykel-Daniel fick mig att få upp ögonen för det här.
Det finns så många sätt att tänka, och så mycket humor i det.
Om jag delar med mig kanske jag kan gå vidare med mitt liv efter detta.

Ett skepp kommer lastat – med kondomer

Det kan bli en het vinter på Antarktis.
16500 kondomer har lastats dit.
De är gratis för forskningsstationens 125 anställda.
Konstant mörker råder under vintern där.

Det är 132 kondomer per person.
Det är 264 kondomer per par.
Det är en lång vinter.
Övning ger färdighet.
Baby, when the lights go out...
Vad som helst kan hända då.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Glad midsommar! Och under helgen har jag tävling hos mig där du kan vinna fina skönhetsprodukter för huvud och händer. Var gärna med och tävla.

2008-06-19 @ 14:47:11
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Engla

Åh, jag önskar också att jag var forskare :(

2008-06-21 @ 19:03:51
URL: http://grafenbergs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0