Blondinporr att fira.

Den hundrade bilden och det trehundrade inlägget på samma dag. Och det gick mig helt förbi båda gångerna först. Bilden känns bra, är fortfarande fascinerad över mig själv som blondin. Att det senaste inlägget handlade om porr känns kanske inte riktigt lika bra. Och nu kan man dessutom googla på blondinporr och hamna hos mig. Jag vet inte riktigt hur jag ska känna inför detta. Men jag har i alla fall lyckats undvika att plugga ett tag till.


Ok, eftersom jag nu ändå börjat på porr-banan. Lyckades fortsätta i samma riktning med en kompis. Men innan ni får konstiga bilder i huvudet:

Hon berättade om en artikel där någon läkare menar på att könshår måste vara kvar för att det håller fast lukter som hjälper till med orgasmen osv. Tycker inte könsorgan är kända för sin väldoft, men uppenbarligen finns det personer som tycker det luktar/smakar gott. Tja, vad kan man säga: Smaken är som... frambaken. Särad?

Apropå porr-banan så har jag köpt mig ett bananskydd. Det är något av en banandildo.

Kommentarer
Postat av: Ekorren

Anna har en dildo!
ahaha

2008-03-13 @ 12:16:11
URL: http://www.ekorren.de/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0