End of the world.

But I'm le tired.
Well zen have a nap.... zen fire ze missiles!


Om ni inte har sett "End of the world" så är det dags nu.



But I am le tired!
Återigen räcker inte tiden riktigt till. Till viss del mitt eget val eftersom jag jobbat ikväll. Fick lönespec för det jag jobbat i februari. Jag får fantastiska 1848 kronor. Det blir lite löjliga lönespecar när man går från att jobba i princip heltid till att bara göra det någon gång ibland. 13,07 timmar i februari hann jag med. Fantastiskt. Om jag lyckas tyda det byråkratiska språket ska jag söka bostadsbidrag. Känns som jag behöver alla pengar jag kan få just nu. Men jag vill verkligen inte ta lån, eftersmaken är så sur.

Men det är inte därför du är här. Nä. Och inte ska vi sjunga hockeyfrilla, dricka rengöringsmedel eller klippa oss i tungan heller. Nej.

Imorgon är det opponering på de arbeten vi har skrivit nu. Därför sitter jag just nu och försöker komma på vad jag ska kommentera M's arbete med. Det är jättesvårt. Vad tycker jag ska utvecklas, vad tycker jag är bra, vad förstår jag inte? Svårt. Mycket lättare att kommentera stavfel. Dock en jättebra övning säkert. Särskilt om jag hade haft mer tid. I övrigt ska jag roa mig med att packa. Jag vill sova, och har velat göra det i minst en timme nu, men det dröjer nog ett tag till. Om tolv timmar lyfter planet mot Luleå, så jag måste ta med mig mitt bagage till skolan och åka direkt. Kanske inte ens hinner vara med hela tiden. Vi börjar 9.30 och jag behöver nog åka 10.35. Anteckna gärna, så ni slipper fundera senare.

Jag ska sluta. Ska komma på vad jag ska säga om M's arbete, helst läsa igenom mitt eget igen och vara beredd på att motivera hur jag tänkt och försvara mitt arbete. Svårt, särskilt när man inte är helt nöjd själv redan från början. Jag måste packa och jag måste sova. Jag vill sova. Jag är trött. I'm le tired.

Jag är tillbaka i Göteborg på lördag kväll. Tills dess önskar jag er nu en glad påsk!

Alaska can come too.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0