Fred på jorden.

Min kusin har fyllt år nu. Önskelistan till trots skrev hon efteråt: "jag hade nästan världens roligaste födelsedag igår, men kanske det blir en roligare när jag blir tonåring om ett år.. "

Här är hennes önskelista, hittar ni den röda tråden?

Hejsan!

Jag har faktiskt inte tänkt så mycket på vad jag önskar mig, men jag kommer att skicka fler mail när jag kommer på, men det här är vad jag kommer på just nu:

Pengar ( Spelar ingen roll hur mycket )
Presentkort ( Vet inte vart jag behöver mitt presentkort, så det spelar inte heller någon roll )
Kläder ( Valfritt klädesplagg stl. 140 eller 146)
Memory Stick ( Så man skaffar mer minne till mobilen, spelar ingen roll hur mycket minne )
CD-skiva ( Vilken som helst )
DVD-film ( Vet inte riktigt vilken )

Sådär, det är vad jag önskar mig just nu tror jag.. :)

Kram Lisa =)



image92
Min kusin ritad av min bror.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Så gulligt - jag blir glad för typ allting. Men vänta bara tills hon blir tonåring med stenhård smak...

2008-03-11 @ 10:29:54
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Annchen

Jag har svårt att föreställa mig henne som tuff faktiskt, tyvärr. Tror hon skulle må bra av att veta lite bättre vad hon vill och stå för det. Men det kanske kommer med åldern. Man kan ju alltid hoppas.

2008-03-11 @ 19:16:13
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0