Jag kom ut genom nödutgången.

Såna här små söta barncitat kommer fortsätta att cirkulera, därför är det nog varken första eller sista gången ni läser dessa:

En gynekolog är... en som inte vet så mycket om halsen på folk.
/Erland 6 år

Kejsarsnitt betyder att man skär ut babyn genom nödutgången.
/Martina 6 år

Om spermier från pappan inte träffar mammans ägg blir det bara en vanlig omelett av det.
/Mikael 6 år

Man kan inte rå för hur man ser ut. Det får Gud ta på sig skulden för.
/Hassan 6 år

Jag behöver lite motivation till att övertala mig själv till att jag valt rätt utbildning tror jag...
Både jag och mina bröder kom ut genom nödutgången för övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0