Svensk-engelsk parlör.

Totalt logiska meningar, eller vad sägs? Också en gammal goding från arkiven.
  • Får jag köra om dig?   - Sheep I drive if you?
  • Vart tog vägen vägen? -   Where took the road the road?
  • Behåll växeln, det är jämnt. -   Keep the gear, it is level.
  • Det killar!   - It boys!
  • Jag har fått sendrag i min vad.   - I have got latepull in my what
  • Han är bortrövad   - He's away-assed
  • Oj, min tunga slant! - Oops, my heavy coin!   
  • Sköt om dig!   - Shot around yourself!
  • Se dig inte om!   - Look you not if!
  • Ta dig i brasan!   - Take yourself in the fire!
  • Vad är du för en, jag känner inte igen dig! - What are you for a one, I don't feel again you!
  • Gör inte om det!   - Do not if it!
  • Vill ni har påtår?   - Do you want on toes?
  • Du är avskedad.   - You are offspooned.
  • Slå upp ett glas mjölk!   - Beat up a glass of milk!
  • Motvind   - Against attic
  • Var god skriv under den förtryckta blanketten.   - Please write under the tyrannized blanket.
  • Den har pajat   - It has pied
  • Ett ögonblick   - An eyelook   
  • Raka sig.   - Straight oneself.
  • Far åt helvete!   - Father to hell!   

Kommentarer
Postat av: Hannah

ajdå, låter nite så kul ;( haha, vad menar du "hur" jag sjunger ? :D

2008-03-07 @ 15:15:48
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: Hannah

jaha :p jag sjunger själv, går hos en sångpedagog. Och jag sjunger väl mest pop, powerballader, r&b och soul :D

2008-03-07 @ 15:27:58
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: Borg

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... Tror banne mig inte jag skrattat så här mycket på väääldigt länge!! hahaha.... oslagbart!! :D :D Näktergalning FTW!!

"Han är bortrövad
- He's away-assed"

"Den har pajat
- It has pied"

Så skönt... ^^ hahahaa

2008-03-12 @ 12:04:49
Postat av: Annchen

Glad you like it :-)
Har faktiskt testat "What are you for a one, I don't feel again you?" på en sån däringa utriking (engelsman om jag inte minns fel) i chatt. Visste ju att det var fel, men trodde faktiskt att han skulle förstå ändå. Jag hade helt fel.

2008-03-12 @ 13:29:11
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0