Tredje gången gillt?

Comhem vill verkligen ha kvar mig som kund. De ringde idag för tredje gången för att fråga varför jag inte är kund hos dem längre. Han som ringde idag borde antagligen pyssla med något annat än kundtjänst, han lät otroligt oengagerad. Det hördes lång väg att han frågade för att han var tvungen, men inte brydde sig så mycket om svaret.

- Vi undrar varför du inte är kund längre och så...
- Men alltså, det är tredje gången ni ringer och frågar det, sparar ni inte någonstans det jag svarar?


Han skulle fixa det. Förklarade igen att jag har BBB och därför gratis telefoni och är nöjd med kanalerna jag redan har i fastigheten. Får se om de klarar sig utan mig nu.

Kommentarer
Postat av: Anna / Annchen

De har inte ringt igen sen dess :)

2008-07-08 @ 23:35:13
URL: http://naktergalning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0