Två-årigt toalettbesök.

Jag förstår inte. Vissa tar lång tid på sig på toaletten. Vissa tar två år på sig. Hur orkar hon? Aftonbladet skriver bland annat:

Hon vägrade gå därifrån och pojkvännen fick komma och ge henne mat och vatten. [...] Varje dag frågade pojkvännen om hon inte skulle komma ut. Svaret blev varje gång: ?Kanske i morgon?.

Hennes ben hade förtvinat och hennes skinn vuxit fast i toalettsitsen. Förutom att det är uppenbart att hon inte mår bra så förstår jag ändå inte. Ibland är man tvungen att stanna lite längre på toaletten, men jag tycker det är ganska tråkigt. Mina ben brukar dessutom somna. Vad har hon gått igenom som gör att hon trivs så bra på toaletten att hon inte vill lämna den på två år? Och en annan sak jag inte förstår, hur kan hon ha pojkvän? Vad är det för ett slags förhållande? "Puss älskling, jag går och lägger mig nu."   "Ok, jag sover nog här inatt." Borde man inte ramla av?

Ibland undrar man ju.

Kommentarer
Postat av: Ekorren

visst e det lite sick...

Jag läste i dagens tidning att de funderade på att väcka åtal mot pojkvännen för att han typ "lät" det ske.

2008-03-13 @ 21:27:20
URL: http://www.ekorren.de/blogg
Postat av: Annchen

Jo tack, jag läste artikeln. Man kan förvisso undra varför han inte sökte hjälp till henne tidigare, men han trodde väl att han agerade för hennes bästa. Visst kan man undersöka ifall något brott har begåtts, utnyttjande av förståndshandikappad eller liknande kanske, men något åtal lär inte ske, det tror inte jag.

2008-03-14 @ 00:12:12
URL: http://naktergalning.blogg.se
Postat av: Ekorren

sluta göm dig... :p
in åp msn nu

2008-03-14 @ 00:38:33
URL: http://www.ekorren.de/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0