Bifftomat.

Ikväll har vi haft stämrep här hemma hos mig.
Vi har därför sjungit men även umgåtts på andra verbala sätt.
Bland annat har vi skrattat åt följande gamla goding.
Genom tiden har jag nog tvingat ganska många att läsa.
Det handlar om Susning.nu's beskrivning av John Holmes.

"Holmes är känd för sitt storslagna, närmast majestätiska könsorgan, som var uppåt 30 centimeter långt i erigerat tillstånd, och täckt av silkeslen, tunn hud. Blågröna ådror sökte sig oroligt fram över dess skaft likt norska fjordar; det spända, glänsande ollonet förde tankarna till en omogen bifftomat."image147
 
Vi ställer oss undrande till tomaten.
Omogen tomat är grön.
En grön penis är inte hälsosam.
Fast hur hälsosam är en penis i porrindustrin?

Om mina nyplanterade körsbärstomater får frukt får jag studera färgen.
Någonstans finns där kanske en penis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0