Flingskadad.

Denna dagen, ett liv?image136

Vet inte om jag kan säga att dagen är misslyckad,
men den är garanterat slapp.
Har inte ens klätt på mig än.
Och jag skadade mig på frukostflingorna!
Hur lyckat är det?
En flinga la sig åt fel håll och förändrad munnens struktur något.
Skönt? Nej.
Men de är goda, så de är förlåtna.
Och jag kan inbilla mig att det är nyttigt.

I övrigt funderar jag på placeringskort till balen.
Någon som har ett förslag på nåt sånt?
Nåt som sticker ut lite mer än ett vanligt vitt kort.
Som håller för begränsad budget och viss tidsbrist.

Kommentarer
Postat av: blondiie

sa nån bal?
Bal på slottet?
*suck* va är väl en bal på slottet....
tittar längtansfullt ut. VILL MED!

2008-05-01 @ 19:45:42
URL: http://blondiies.blogg.se
Postat av: Annchen

Den kan ju vara alldeles tråkig å dötrist å tråkig och alldeles... alldeles uuuunderbaaaar!

2008-05-01 @ 20:01:22
URL: http://naktergalning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0