Växtradiohus.

radio och tvhuset i göteborg

Idag sjöng vi i radio igen,
den här gången direkt från studion.
Det har varit väldigt varmt idag.
Studion är i mitten av glashuset
bakom kören som sjunger upp.
Med en sådan växthuskonstruktion
är det inte så konstigt det blir varmt.
30 grader när vi lämnade studion.

Puh.

Den som vill lyssna på vårt radioinslag
kan klicka på 10.30-11.00 30 maj
på P4 Göteborg Lyssnararkiv.
Vi sjunger ca 6 minuter in i klippet
som ligger kvar i 30 dagar.

Vi övade även vid entrén som låg i skugga.
Ut kom en dam och blev hänförd.

- Jag har jobbat här i 40 år
och aldrig varit med om något liknande.
Nu idag har jag precis skrivit på mina avskedspapper
och så kommer jag ut och får höra er. Det är fantastiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0