Ha ha ha den äran! -Nej, nej, dumsnut!

Nej, det är fortfarande över tre veckor kvar tills jag fyller år.
Men jag har redan fått paket.

Moster inhandlade ett paket på stan nu när de var här.
Jag har ännu inte ställt i ordning i badrummet efter renoveringen.
Därför trodde hon att jag inte ägde en papperskorg. Ojdå.
Öppnade det nu för hennes skull och pga hennes kommentar.
"Så du inte går och köper en själv"

Hon tog med sig en påse från sin syster också.
Paketen från min familj kommer stå orörda fram till födelsedagen.
Jag tycker om paket, har alltid gjort.
Många små är bättre än få stora eller dyra.

Gärna frukost på sängen också. Med nyponsoppa.

Det är först efter jag har fyllt år som det kan bli jul.
Julmusik är en sak och mysbelysning, men någon måtta får det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0