Tanken som cirkulerar är "jaha..."

Killen med hjärnskakning ramlade in med huvudet i en stol.
Det säger även en hel del om min kväll. Inte så lyckat.

Jag gick dit med ambitioner på en trevlig kväll och att lära känna fler i klassen.
Försökte hälsa på flera i början och mingla lite.

Vi är en klass med sex basgrupper. Jag träffar i princip aldrig grupp 1-3.
Vilka var på festen ikväll? I princip bara grupp 1-3, förutom jag och tre till, samt två lärare.

Efter ett tag gav jag helt enkelt upp.
När jag gick höll festen på att dö ut och jag sa faktiskt inte ens hej då till någon.

Hundra kronor för mat som var så där och personer jag inte har så mycket gemensamt med. Så här i efterhand känns det som om jag lika gärna hade kunnat stanna hemma. Det var inte en klassfest, det var en halvklassfest. Känslan är antiklimax och tanken är "jaha...".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0