Vi gjorde motorsågen, fiskade, körde barnvagn, plockade äpplen osv.

Med tanke på hur negativt jag uttryckte mig över gårdagen måste jag passa på att uttrycka mig positivt om idag.

Jag vaknade glad och förväntansfull. Ett kort tag var jag irriterad på grund av en idiotisk kommentar, men det gick över. Blev sugen på att använda en klänning jag köpte för ett tag sedan men som behövde sys om lite först, så jag började förfesta lite genom att sy, udda. Har haft en väldigt trevlig kväll med Christine hemma hos Petra, mina två ex-sambos. Petras hamster Maja fick också vara med och förfesta lite. Det får plats mycket vindruvor, salta pinnar och nötter i den lilla hamstern! Fascinerande. Och söt!

Vi gick till Excet och dansade. Det är visst alltid där vi hamnar, trots att vi har ambitioner på att testa något annat ställe. Musiken och stället är dock helt ok och väl på plats kom även Oscar och Philip dit, vilket innebar att en fjärdedel av klassen i Österrike var återförenade. Det påminde om gamla tider i Innsbruck när vi gick ut och festade på Hofgarten och lite nostalgisk blev man allt.

Jag är nöjd och glad. Är dock väldigt trött också och har lite ont i benen efter allt dansande, så nu ska jag sova. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Therese

Väldigt söt =)

2008-11-09 @ 22:36:34
URL: http://ekorren.de/therese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0