Förvirrad bland blåbär.

Idag skulle vi ses kl 11 på skolan för att jobba med vårt grupparbete, så jag ställde klockan på nio ungefär. När den ringde stängde jag av den några gånger. Sen vet jag inte riktigt vad som hände, för plötsligt vaknade jag mitt i en dröm om blåbär på sommarstugan som mamma försökte få Emil att äta "jag tror du kommer tycka om de här, du som gillar kött" samtidigt som jag letade efter garderobsblommor eller fikusar att gräva upp och ta med hem med hjälp av en plastspade för barn. Tyckte att det var konstigt att jag vaknade av mig själv utan att någon klocka ringde, och ännu konstigare att klockan var tolv. Jag hann inte ens i tid till föreläsningen klockan ett, men dock i tid till att Jonas Gardells eget lilla mumintroll höll upp dörren för mig när jag skulle gå in.

Imorgon börjar vi 8.30, hur ska det gå? Kanske ska försöka gå och lägga mig lite tidigare än fyra den här natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0