Jag får besök i min dusch.

På torsdag får jag besök i min dusch.
Då kommer Patrik hit, vi bestämde precis träff.
Det ska bli inspektion av vattenskadan.
I nästa vecka påbörjas arbetet antagligen.

Jag undrar hur lång tid det kommer ta.
Jag undrar hur länge och ofta de kommer vara här.
Jag undrar hur ofta jag kommer lyckas duscha och var.

Jag är ganska fullbokad så de kommer antagligen behöva vara här själva. Kanske får det mig att sätta mig någon annanstans och plugga lite. Det går, men det kommer bli bökigt. En sak är given dock, innan de börjar arbetet kommer jag ta en riktigt lång dusch. Länge, länge. Tills jag blir ett russin. Eller kanske längre, för det går ganska snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0