Tankar om sömn, toalett och badrum.

Sova tidigt var det ja, jag visste att det skulle fallera.

Om ungefär sex timmar kommer mattkillarna hit för att fixa vattenskadan i duschen. Det ska ta två dagar är det sagt, får se om tidsplanen håller. Vet egentligen inte riktigt vad det är de ska göra förutom att byta ut plastmattan på golvet och låta det torka. Ja, och ta bort toaletten. Var tänkte de ställa den under tiden? Borde jag rengöra den lite extra innan? Jag är långt ifrån expert på området. Inte helt nybörjare dock med tanke på vattenskadan jag bodde med för ungefär ett år sedan. Efter det här kan vi väl anse min kvot vara uppfylld, ok?

Jag skulle sova tidigt, för det är en lång dag imorgon, med skola och jobb, och sen får jag inte åka hem heller. Det är delvis därför jag har skjutit på sömnen. Att gå och lägga sig innebär att man snart behöver gå upp igen, och då får jag överge mitt hem. Jag känner mig inte riktigt redo för det, men det är bara någon töntig psykologisk undanflykt för att slippa städa undan grejerna i badrummet samt packa några saker.

Skärpning, Anna!
Nu ska jag skaffa några timmars skönhetssömn i alla fall.
Annars blir jag så gräsligt ful imorgon.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Fredag=tävlingstajm på charlotte.nu! Välj färg - vill du vinna det blå eller gröna paketet? Trevlig helg!

2008-09-19 @ 16:24:30
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0