Röda racerfiskar.

Jag och min bror fick skjus hem av en kompis till honom, det var hem till mina föräldrars hus. Han körde ganska fort och på motorvägen kunde det vara ok, men inte att gasa så mycket i bostadsområdet. Jag var tvungen att kommentera. Min bror suckade och tyckte jag var pinsam. "Om det hade kommit ut ett barn där hade det dött, när du kör så här fort." Men sen tackade jag ändå för skjutsen. Min bror hade redan gått in, i carporten väntade en ivrig liten flicka på cirka fyra år. Hon väntade på fiskarna jag hade med mig. Jag visade hur de simmade runt i en rödbetsburk, trots att de var svåra att se i det röda vattnet. Hon sken upp och blev jätteglad. Vi gick in för att undersöka de närmre.

Jag vaknade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0